
Hola gent!
Avui és el meu primer dia a internet... i he obert un blog! És ben curiós això d'internet...
He aprofitat que el meu compi de pis ha sortit al carrer, em sembla que ha anat a fer esport, però amb el dia que fa darrera el vidre del balcó m'ha sorprès que sortís. Ara no plou però fa vent... De fet ell pesa més que jo, o sigui que suposo que el vent no se'l deu emportar tant com a mi.
La veritat és que el tio està en forma, i a mi ja em va bé que faci esport perquè quan marxa em dóna una galeta, suposo que se sent culpable per deixar-me soleta... ah! i sempre em deixa la televisió engegada, entre setmana el Senyor Cuní i els findes em deixa el 3/24; per cert aquests es repeteixen més que el meu avi. El més curiós és que quan torna a casa sempre truca el timbre... és que es pensa que l'obriré???? A vegades em penso que m'avisa que arriba per si estic fent alguna cosa molt mal feta, i així tingui temps d'arreglar el desastre.
Avui deu ser diumenge perquè ha sortit a una hora en que normalment ja és a treballar, o això o és que l'han fet fora de la feina.
Quan torni de fer esport avui estarà content perquè com que estic amb el blog no he destrossat res.
Ei el timbre!!!! Ja torna!!!! Us deixo, quan estigui soleta us explicaré més coses, tinc molta feina endarrerida per explicar-vos!
Petons a tots i totes!
Hi people!
Today is my first day using the internet... and I have created a blog! Is really funny the internet world...
I have taken the opportunity that my flatmate went out, I think that he went out for running, but seeing the weather behind the balcony I have been very surprised when I saw him going out. Now is not rainy but it's windy... Actually he is more heavy than I so maybe he will not fly with the wind like me.
The truth is that this guy keeps really fit, and for me it's ok because everytime that he goes out he gaves me a cookie, I think that he feels guilty for leaving me here alone...ah! and he always leave the TV turned on, during the weekdays I can enjoy Mr Cuni and on weekends I enjoy the 3/24 channel, they are always repeating the same news, it is like listening my grandpa. The most funny thing is that always when he come back he rings the doorbell... Does he hope that I open the door??? Sometimes I thing that he is warning me about his come, in this way if I am doing something very bad I have a time to arrange the disaster.
Today it must be sunday, because he went out later than usual, at that time he should be already at work. The other option is that he has lost his job (I hope not).
Today when he come back he will be very happy because I have been busy with the blog and I did not destroy anything.
The buzzer!!! He came back! I leave you here, when I be alone I will explain you more things. I have so many things to explain to you!
Kisses to everybody.

Estic molt content qe t'hagis decidit a crear el teu propi blog, així quan puig a casa i faci alguna antramaliadura, la podrè explicar perqué tothom sàpiga el que fas, també i posarè les coses bones que facis. Fin ara. El teu avi
ResponEliminaEi Nadie!! molt guai, queda molt bé i a la foto fins i tot sembles una professional!!!
ResponEliminaa veure què ens expliques.. sobretot mira de posar-hi cotilleos del teu papa-amic-amo que així potser sabrem què fa!
Un petó des de Barcelona
hola soc l'Ernest Nadi et lleigire cada dia el teu vloc.
ResponEliminaMolara molt nosaltres et desitgem un bon any nou.
hello Nadie, how are you today? Has picat!! jejeje, sóc l'Eric no la Sayaka, jajajaja
ResponEliminaHola Nadie!!feliç Any Nou.
ResponEliminaTinc curiositat en saber que coi vas fer la nit de cap d´Any per tenir aquesta ressaca...
Petonets
Susana