
Hola a tothom!
Com esteu?
Jo estic a casa, passant la tarda de diumenge, intentant recuperar-me de l'ensurt d'aquest matí.
Ha sigut terrible, avui he tornat a veure el "Monstru". Ha sigut després de que el meu compi ha tornat de córrer. Ha començat a netejar el pis, i de sobte, ha tornat a aparèixer el "Monstru". No sé exactament quina espècie d'animal és, sembla un bulldog amb una gran trompa, i en lloc de potes té rodes... i fa un soroll infernal. Es passeja per on vol, el meu compi intenta controlar-lo des del moment en que apareix , però sempre acaba passejant-se per tot el pis. Hi ha molt poques coses que em facin por, però el "Monstru" em té aterrada. De totes maneres, com que em fa por que no es mengi al meu compi, jo sempre el vigilo al "Monstru", això sí, a una distància prudencial. Més avall us he posat una foto del "Monstru", podeu veure la meva cara de terror...
És curiós, però sempre quan el "Monstru" se'n va sempre apareix la Senyora Fregona. Ella és molt més simpàtica, no fa soroll, i es mou amb molta gràcia pel pis. Però el meu compi no em deixar jugar amb ella... No sé perquè he d'aguantar i vigilar el "Monstru" si després no puc jugar amb la Senyora Fregona.
Després de tot l'incident he anat a veure el Senyor Noir... però avui tampoc tenia ganes de jugar! Potser el Senyor Noir se n'ha cansat de mi... espero que no...
Ui timbre! Us deixo.
Petonets a totes i tots.

Hello people!
How are you?
I am home, spending sunday evening, trying to recover from the fright I got this morning.
It has been terrible, today I have seen again the Monster. It has happened after my flatmate came back after running. He started cleanning the apartment and, suddenly, the Monster appeared again. I don't know exactly what kind of animal it is, it is like a bulldog but with a very long trunk, and instead of paws it has wheels... and it is extremely noisy. It moves wherever it wants, my flatmate always tries to control it, but it always have a walk all along the apartment. There are only few things that make me feel scared, but the Monster terrifies me. Even that, due I am afraid he will eat my flatmate, I always keep watch on it... from the distance, of course...
You can find above a picture of the Monster, and you can see my terrified face too.
It is very strange, but always when the Monster disappear, then Mrs Mop enter our apartment. She is more lovely, not noisy, and she use to move in a very gentle way through the livingroom. But my flatmate doesn't allow me to play with Mrs Mop. I don't know why I have to resist the Monster presence and after it I can not play with Mrs Mop.
After the accident I went to see Sir Noir... but he didn't feel like playing with me again! Maybe Sir Noir is fed up with me... I hope not.
Ouh, buzzer! I leave you now.
Kisses to everybody.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada